PadelIN fysiikkavalmennus

Padelin fysiikkavalmennus OGT:lla on turvallinen ja kehittävä tapa treenata yksin tai 2-4 henkilön pienryhmässä. Treeniohjelma on aina yksilöllinen ja kaikki liikkeet opetetaan huolellisesti jotta harjoittelu on turvallista ja hauskaa.

Pelaatko padelia ja haluaisit kehittyä paremmaksi?

Paras tapa kehittyä on tietenkin treenata lajia, joka on varmasti itsestään selvää. Usein pelkkä oman lajin harjoittelu on kuitenkin liian yksipuolista ja siksi altistaa loukkaantumiselle. Kehittymisen takaamiseksi tarvitaan ehjiä ja kivuttomia treenipäiviä, jota voidaan edesauttaa hyvin suunnitellun ja turvallisesti toteutetun fysiikkaharjoittelun kautta. Yksilöllinen treeniohjelma räätälöidään vastaamaan juuri sinun tavoitteitasi ja tarpeitasi, ottaen huomioon myös muun elämän haasteet.

Tämän valmennuksen avulla nouset peliporukkasi tähdeksi!

Miksi tulisin padelin fysiikkavalmennukseen?

Siinä missä padel on huipputasolla kovaa kilpaurheilua, on se monelle mukava sosiaalinen peli, jossa usein tarkoituksena on pitää hauskaa. Vaikka tarkoituksena olisi vain hauskanpito, on pelaaminen silti keholle kuormittavaa. Monet padelia pelaavat henkilöt kärsivät pienistä vaivoista tai rasitusvammoista, joilta he voisivat välttyä oikeanlaisella, riittävän monipuolisella harjoittelulla.

Padel-fysiikkavalmennus toteutetaan yksilöharjoitteluna tai 2-4 hengen pienryhmissä. Pienryhmäharjoittelu mahdollistaa jokaiselle valmennettavalle riittävän määrän ohjausta ja palautetta harjoituksissa. Yksilöllinen harjoitusohjelma laaditaan aina jokaisen valmennukseen saapuvan tarpeiden mukaiseksi. Kunnossa pysymiseen paras keino on riittävän monipuolinen harjoittelu, jossa huomioidaan henkilön kokonaiskuormitus, eli työ, liikunta/urheilu, uni ja ravinto.

Mitä hyötyä Padel-fysiikkavalmennuksesta on?

  • Urheiluvammojen ennaltaehkäiseminen
  • Suorituskyvyn parantaminen
  • Kehonkoostumuksen parantaminen
  • Nopeusharjoittelu – “Haluan ehtiä paremmin verkolle”
  • Ketteryysharjoittelu – “Haluan olla taitavampi kulmatilanteissa”
  • Voimaharjoittelu – “Haluan lyödä palloa kovempaa ja ulos kentältä”
  • Ponnistusvoiman harjoittelu – “Haluan ylettyä korkeisiin palloihin paremmin”
  • Kestävyysharjoittelu – “Haluan jaksaa pelata omalla tasollani koko ottelun, eikä minuun satu pelien jälkeen joka paikkaan”

Valmentaja Raimo Stefanov

Olen fysiikkavalmentaja ja fysioterapeutti, jolla on kokemusta huipputason urheilijoiden valmentamisesta ja kuntouttamisesta. Olen työskennellyt aiemmin muunmuassa suomen suurimman koripalloseuran eli Tapiolan Hongan fysiikkapäävalmentajana. Kesäisin teen töitä ammattiurheilijoiden offseason-harjoittelun parissa.

Olen myös intohimoinen padelharrastaja. Minut löytää pelaamasta lähes päivittäin. Teen parasta aikaa padelin lajianalyysiä, ja seuraavaksi haluan auttaa padelisteja saavuttamaan heidän tavoitteitaan!

Valmennukseeni tullaksesi sinun ei tarvitse olla ammattiurheilija, vaan toivotan kaikki tervetulleiksi. Laaditaan sinulle tarpeittesi mukainen ja kiva harjoitusohjelma, jotta voit pelata paremmin ja jaksat paremmin!

www.coachraimo.fi
Instagram: @coachraimo

Missä ja milloin treenit pidetään?

Ohjatut treenit järjestetään OGT Valmennuskeskuksen tiloissa, Skanssin PadelParkilla tai kesäkaudella Parkin kentän ulkokuntosalilla. Ajankohdat sovitaan aina sinulle sopivaan aikaan. Treenit voi helposti yhdistää myös PadelPark Skanssin padel-vuorosi yhteyteen, jolloin et tarvitse erillistä alkulämmittelyä. Treenit voidaan myös sopia eri päivälle, mikäli et halua viettää hallilla liian pitkää aikaa kerralla.

Valmennustunteja voidaan järjestää 1-2 kertaa viikossa toiveidesi mukaisesti. Lisäksi saat yksilöllisen harjoitusohjelman aina 1-4 viikoksi kerrallaan, jota voit tarvittaessa toteuttaa myös omatoimisesti. Ohjelmat laaditaan aina yksilöllisesti vastaamaan juuri sinun tarpeitasi. Yksilöllistä harjoitusohjelmaa laatiessa huomioidaan aina kokonaiskuormitus, eli kaikki elämäsi stressitekijät: työ, ravinto, lepo, padel-treenit ja pelit, muu liikunta sekä kaikki muut fyysiset ja henkiset kuormitustekijät.